The Liebster Award (TAG)

21:22:00

Hellow guys ♥
 
Nominirana sam od bloga Just be who you want to be (Tea je zapravo napisala da nominira sve blogove koje prati, a prati i moj, te da odgovorimo na sva pitanja koja su I njoj bila postavljena) da napravim ovaj tag, tj. The Liebster Award.
 


Liebster Award je 'titula' za blogove koji imaju manje od 200 čitatelja, kako bi jedni druge prezentirali i poštenim načinom reklamirali svoje blogove :)

PRAVILA:
- Trebate objaviti link bloga osobe koja vas je nominirala.
- Odgovorite na 11 pitanja postavljenih od strane osobe koja vas je nominirala.
- Nominirate 11 blogera čiji blogovi imaju manje od 200 čitatelja.
- Kreirajte 11 novih pitanja na koja će odgovoriti osobe koje nominirate.
 
Ovo su pitanja:
 
1. Da li si ponosan/sna na svoj blog?
Iskreno, najiskrenije, I ne baš, imam samo 17 sljedbenika (ne reklamiram se baš puno) te trenutno 5000+ pregleda, što ije baš bilo po mojim očekivanjima s obzirom da nam je u sedmom mjesecu rođendan bloga... No drago mi je da sam upoznala neke super bloggerice, te na to da neki (vrlo rijetko tko) čitaju moje postove I komentiraju ih :)
 
2. Što misliš o Zorani?
Pa, ima stvarno dobre postove I sviđa mi se kao bloggerica ♥
 
3. Kakav si đak u školi?
Prosječan, više zapravo težim na odličan neko vrlo dobar xD
 
4. Voliš li vise čokoladu ili vaniliju?
ČO-KO-LADUUU!
 
5. Omiljeno piće?
Hmm... Ice tea (ledeni čaj)
 
6. LA ili New York?
Hmm... Meni dosta teško pitanje, no reći ću.....LA?!
 
7. Omiljena igrica?
Ne igram baš neke igrice pa tako moram reći Stardoll...
 
8. Da li imaš svog medu?
Nemam medu (What?? xD) već rozog zečića kojeg sam dobila za 6. rođendan I zove se Mala xD
 
9. Koja je bila tvoja prva riječ?
Mama, ofc (upravo sam pitala mamu koja je bila moja prva riječ haha xD)
 
10. Koliko godina imaš?
12 I tri mjeseca xD
 
11. Omiljeni blogovi..?
Hmm.. Pa sigurno Lana's wonderland, MY WORD by Hanna Nimac, Just be who you want to be te Lina Stardoll blog :)
 
To je to! Sada bih ja trebala nominirati još 11 blogova, no kao što sam rekla za prošli tag, ne pratim više od 5 bloga pa zato nominiram:
 
 
To je to, opet oprostite što to nije 11 blogova, no stvarno ne znam koga bih navela još... A ovo su I pitanja koja im postavljam:
 
1. Imaš li kućnog ljubimca? Kojeg I kako se zove?
2. Koliko imaš godina?
3. Koji je tvoj(JEDAN) najdraži blog?
4. Voliš li nail art?
5. Koliko još dugo misliš bloggati na svom blogu?
6. Kakav si učenik u školi?
7. U koju srednju školu planiraš upisati?
8. Najdraža igrica?
9. Prijatelji ili mobitel?
10. Najdraži/a YouTuber/ica?
11. Što bi poručila svim svojim čitateljima?
 
 
I to je to za ovaj post, kako vam se svidio?
Nadam se da će svi nominriani bloggeri napraviti ovaj Tag :)
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
XOXO,
 
 

You Might Also Like

1 komentara

Komentirajte ♥