Rasprave #6 Amerika je zavladala svijetom!

11:23:00

Hellow guys ♥
 
Eto, mogle ste vidjeti da nisam pisala od Uskrsa, no nema veze, nadam se da se ne ljutite.
Danas razgovaramo o jednom malo drukčijoj temi, vidite po naslovu; Amerika je zavladala svijetom!
 
 
Hajde da malo pojasnim...
Jeste li primjetile da skoro većina proizvoda u Hrvatskoj ima engleska imena, da je jako malo Balkanskih YouTubera? Engleski je svjetski jezik, OK. Ali kako se već svi mladi više-manje koriste engleskim riječima I skračenicama: DIY, OMG, LOL, većinom pratimo engleske YouTubere, znamo engleski kao da nam je materinji jezik... Zar to nije pomalo...nenormalno? Mislim, kao da ćemo izgubiti naš jezik, uopće ga ne štujemo. Amerika je sve "pokorila sve"...
Više nitko ne koristi izraz "Uradi sam" već je to postala jednostavnija engleska skračenica "DIY" (Do It Yourself). Rijetko gdje se nađe koja balkanska igrica, evo, na Stardollu su još otprije ukolnili Hrvatsku lutku (Dora.Stardoll), a zašto? Zar mi ne zaslužujemo svoj jezik?
Onda, Amerikanci; na neki nam način daju savjete preko YouTube videa, ali u nekim videima kao da se osjećaš glupo. Kad ga gledaš, kao da gledaš osobu koja misli da si glup pa ti pokazuje kako nešto napraviti.
Za ovo da moramo znati engleski jezik jako dobro jer je to svjetki jezik; OK, ali ipak, I Hrvatska je država, I u njoj žive ljudi, možda fanovi 1D-a, Biebera, Bethany Mote itd. Oni su zadigurno posijetili već mnoge države, a malu Hrvatsku ko šiša, kao da tamo ne postoje obožavatelji I fanovi.
 
Nedavno sam gledala film o dvije gravitacije... Jedna "Gore" I jedna "Dole". Ljudi Gore su bogataši, a ljudi Dolje su siromašni I njima curi nafta onih ljudi od Gore. Tako je zapravo I s nama...  Jeste li ikada u jednom videu kada kažu da su to nešto kupili na 'Dollar section' (dio za jedan dolar - 5 kn)? I tamo su tako predivne stvari, za samo 5 kuna, a ja za pet kuna u Konzumu mogu kupit Bruskette Marete xD
OK, sad sam već počela pričat gluposti xD No samo želim reći (doslovno); Amerika je totalno zavladala svijetom!
 
 
 
Što vi mislite o ovome?
komentirajte :3
 
 
 
 
XOXO,
 

You Might Also Like

7 komentara

  1. U potpunosti se slažem! No možda je sve krivo što smo nerazvijeni i pere nas "kriza". Što je meni bilo najgore u englskoj. Oreo se jede samo tako, to je njima ko nama domačica. A i cijena je takva x'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina to što kažeš ♥ :/

      Izbriši
  2. Meni je to grozno i žalosno... Web stranice, neki programi, proizvodi... sve je uvijek dostupno za Ameriku. Ako se dogodi da neki celebrity planira doći u Hrvatsku, to najčešće bude otkazano... Kad instaliram neku aplikaciju ili zapravo radim bilo što, nikad nema našeg jezika/države te sam uvijek prisiljena odavrati neki drugi jezik/državu čiji jezik razumijem - SAD, UK, Njemačku. Gledajući Tv, YT videe, društvene mreže itd. vidimo toliko stvari koje želimo. Sniženja, različite proizvode, jeftinije cijene..
    Onda turizam... Razumijem ja da vrijedi vidjeti i Ameriku, i ja je želim posjetiti, ali tamo je sve "plitko". Imaju li oni arenu u Puli? Morske orgulje? 1001 otočić sa svojim tajnama? Stare kamene gradove? Ne.. Amerika je relativno mlada država, tek su se ljudi počeli doseljavati prije nekoliko stoljeća. Osim nekoliko gradova sa znamenitostima, većina ih je ista..
    Meni je to stvarno tužno, i, unatoč svim našim manama, nadam se da će jednom i kod nas stvari krenuti na bolje.
    Cijenim Ameriku, i sigurna sam da je to zemlja koju se isplati posjetiti, ali ne znam po čemu je toliko iznad nas, zašto je svi toliko veličaju, zašto su ljudi tako uvjereni da bi život u nekom američkom gradu, možd ačak i u lošem kvartu sigurno bio bolji od života u centru nekog našeg grada?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. * stvari koje želimo a nemamo
      Oprostite na ovako nabacanom komentaru, tek sam sad vidjela kakav je i na tome što sad pišem ovaj odgovor, ali jednostavno sam pisala što sam mislila, nisam previše razmišljala o slaganju rečenica ili nekom posebnom smislu. xD

      Izbriši
    2. Hvala ti puno, Lina, na stvarno istinitom I dugom komentaru, cijenim to I slažem se sa svime što si napisala ♥

      Izbriši
    3. Slažem se. Mi smo sjena prema americi. Nominovana si na mom blogu:
      http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html

      Izbriši
  3. U potpunosti se slažem s tobom. Naime, Amerika nije zavladala samo u tom smislu, njihova vlast ide u mnogim konceptima. No, nas mlađe žele "potkovati" kroz video-e, brzu hranu, njihovu unakaženu "kulturu" i kroz mnogo šta čega nismo svjesni. Od malih nogu kroz crtiće, filmove... Pokušavaju nam dati "idole" kroz poznate osobe. I šta onda... Zayn je otišao iz 1D-a i djevojčice širom svijeta se režu, plaču. Neke su izvršile samoubistvo. Djeca tih godina prije su se igrala, i nisu im nikakve zvijezde bili idoli zbog kojih bi sebi oduzimali živote... Zašto je baš Amerika "centar svijeta." Niti je to stara država, niti sa bogatom kulturno-umjetničkom historijom. Postoji grupa ljudi koja kontroliše svijet, a očito im je Američki narod bio najlakši za izmanipulirati njime a sada njihova vlast manipulira svima nama. Oni su nam nametnuli nepisane zakone da ako nisi razmažena princeza nisi vrijedna pažnje, ako nemaš naloge na društvenim mrežama nisi cool. Nametnuli su nam da se sve zasniva na novcu, razmaženosti i mnoštvu drugih poremećenih vrijednosti. Djeca koja uče, vrijedno rade nisu cool jer nam je tako nametnuto u mnoštvu teen serija. Sve ove loše stvari su djelo Amerike. Naravno ne treba generalizirati stvari jer i Americi postoje ljudi kojima nije sve u novcu i američkim idealima.

    P. S. Znam da je komentar predug, no napisala sam sve što mi leži na duši i svaka čast na otvaranju ovakve teme.

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥