Preporuke #2 10 pjesama koje trenutno volim

10:14:00

Hellow guys ♥
 
Za današnji post sam pripremila 10 pjesama s kojima sam trenutno doslovno opsjednuta I željela bih ih podijeliti s vama, pa počnimo :)
 
 
~
 
 
1. Fifth Harmony - Sledgehammer
 
 
 
Ova pjesma je tako dobra *-* Obožavam ju I slušam non-stop, stvarno ju morate poslušati odmah ćete postati ovisni xD ♥
 
 
2. Fifth Harmony - Worth It
 
 
 
Neki možda ne vole ovu vrstu pjesmi, no meni je ova jedna od najboljih, ima pomalo reperski ritam, ali plesna je I baš snažno djeluje... ♥
 
 
3. Shawn Mendes - Something Big
 
 
 
OMG!! Inače ne slušam baš Shawna, ali ovo je jedna od najboljih pjesmi u cijelom svemiru *-* Preodlična je, ako ovako nastavi zaluđivati svijet, pokorit će ga cijelog xD *-* ^^
 
 
4. Alex & Sierra - Little Do You Know
 

 
 
Ova pjesma je prekrasna *-* Poslušajte ju, jako je nježna I ono...dobar ritam I sve. ♥
 
 
5. Colbie Caillat - Try
 
 
 
Isuse, ne bi ste mi vjerovali ovo je tako prekrasna pjesma, s tako prekrasnim riječima, vjerovali mi ili ne, no svaki put kada ju slušam (ozbiljna sam) zaplačem... Pogotovo se sjetim Bethany kada su ona I Derek otplesali ples na tu pjesmu da ispričaju priču svima koji su žrtve bullynga. Ovu pjesmu već dugo znam I uvijek me rasplaće :') ♥♥♥
 
 
6. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
 
 
 
Ed mi je postao omiljeni pjevač. Ova pjesma je baš umirujuća I lijepa. Također, spot je zanimljiv, bolje rečeno ples :)
 
 
7.  Jessie J - Get Away
 
 
 
Ovu pjesmu sam čula prvi put na coveru jedne cure na Facebooku I odmah sam potražila orginal I pjesma je woow *-* Inače ne slušam Jessie J, ali ova pjesma je tako lijepa... ♥
 
 
8. Ed Sheeran - Don't
 
 
 
Ova pjesma je oodlična na sve sve sve načine! Obožavam ju! Ima baš taj neki ritam, tu neku vibru ♥ Odlična je, jedna od boljih Sheeranovih ^^
 
 
9. Carly Rae Jepsen - I Really Like You
 
 
 
Predobra je *-* Upravo ju slušam :') Definitivno poslušajte, nećete požaliti, pjesma je stvarno odlična ♥♥♥♥
 
 
10. Charli XCX - Break The Rules
 
 
 
Poslušajte ovu pjesmu obaveznoo pogotovo na kraju školske godine ;) Stvarno je odlična, ima svoj ritam, odličnu glazbenu pozadinu, ma sve je savršeno, LOVE IT ♥♥
 
 
 
 
I to je to, to su (samo neke zapravo) trenutno moje najdraže pjesme koje slušam stalno ^^
Koje su vase naj pjesme?
 
 
-KOMENTIRAJTE-
 
 
 
 
XOXO,
 
 

You Might Also Like

1 komentara

  1. Pesme nisu lose. :) Ja slusam Arianu. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥