DIY #20 Maskice za mobitel

18:14:00

Hellow guys ♥
 
Koliko ste samo puta naletjeli na preeslatku maskicu I umalo ste ju kupili, no bila je jako skupa? Pa, baš zbog toga ću vam u današnjem postu pokazati nekoliko DIY ideja za maskice za mobitel.
 Sve su jako lagane I sve što zapravo trebate imati je (najbolje) prozirna ili jednobojna ako već imate neku (kao ja), a ostalo vjerojatno imate kod kuće. Krenimo!
 
 
~
 
 
1. Starbucks
 
 
 
Awww ^^ ovo je tako jednostavno I preslatko ♥
 
 
2. Tumblr.
 
 
 
Zar ove ideje nisu najj? Obožavam ovaj video, stvarno se nadam da ću jednom naći neke 3D mašnice ili tako nešto pa da napravim ^^
 
 
A I tu je link za drugi video, koji, nažalost, jednostavno nisam mogla pronaći :(
 
 
 
3. Za prozirne maskice
 
 
 
Ovo su stvarno jedne od najlakših maskica!!! Stvarno, zar nisu? Svašta možete napraviti sa običnim prozirnim maskicama :D
 
 
4. Random
 
 
 
Ovo je tako cool! Meni je najljepša ona s fotoaparatom, zar stvarno nije pre? *-*
 
 
To bi bilo to, ako vam se post svidio
-KOMENTIRAJTE-
 
- Sviđa li vam se post?
- Hoćete li napraviti neku maskicu?
-  Koja vam se najviše sviđa?
 
 
 
 
XOXO,
 
 


You Might Also Like

2 komentara

  1. Meni se desilo da naletim na savršenu maskicu PO SUPER CENI i ne kupim jer mi se ne uklopi uz mobilni telefon lepo,jednostavno svidi mi se na izgled a kada je stavim na telefon izgleda mi bljak.Čudno,ali da ahahh.I sviđa mi se pesmice koje si stavila na blogu! Super si ,da ne dužim heh.

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punoo ♥!♥♥♥♥ :*

      Izbriši

Komentirajte ♥