Brini o svoijm noktima (njega noktiju i ruku)

19:18:00

Hellow guys ♥
 
Oprostite što nisam bloggala par dana, no iskreno, željela sam se malo opustiti I doslovno ne raditi ništa, tako da sam I potpuno zaboravila na blog... Ali, imam bilježnicu u koju zapisujem svašta tako da je u njoj i popis postova, tj. ideja za blog i mogu vam reći da ih stvarno ima dosta I da nisam ostala bez inspiracije :D U ovom ću vam postu dati neke savjete o njezi vaših noktiju, kako da budu ljepši prirodni itd. krenimo :)
 
 
~
 
 
Prvo bih vam predložila da pogledate ovaj video:


LINK


1. Rašpaj ih

Oblikovanje nokta rašpicom (trupjicom, no koristit ću riječ rašpica pošto mislim da većina nas tako govori) jako je važno! To je glavni 'pomoćnik' kod oblikovanja noktiju u oblik koji želite. Uvijek idite u istom smjeru za najbolje rezultate (ako niste razumjeli u videu xD). Nemojte koristiti onu metalnu rašpicu jer ona oštećuje nokat, a i nekvalitetna je.


2. Brini o zanoktici

Ako nemate baš posebnu kremu za zanokticu tj, kožicu nokta, možete koristiti bilo koju nježniju kremu koja će omekšati kožicu nokta i pružati joj dodatnu njegu. Kada je mekana, možete ju odrezati ili 'gurati' čačkalicom ili čak gumicom s olovke ako nemate taj poseban 'alat' (stvarno ne znam kako bih ga nazvala xD) koj ije prikazan u videu.


3. Očisti nokat prije lakiranja

Prije lakiranja obvezno očistite nokte acetonom (čak i ako nemate lak na njima!) jer će to maknuti sve kemikalije i 'nečistoću' s nokta te će nail art dulje opstati (trajati). Također, prije manikure nanesite base coat jer ako koristite tamni lak, najvjerojatnije će vam nokti nakon dužeg nošenja tog laka požutjeti, no to nije dugotrajno.
Ako želite post o pravilnom i kvalitetnom lakiranju noktiju, napišite u novu karticu - Zahtjevi :D


4. Njega ruku

Njega ruku se podrazumjieva - mažite ih hindratantnom kremom koja će vaše ruke činiti mekanim glatkim. Isto tako, uvijek ih perite da izbjegnete infekcije i ja znam što sve ne! Većina bekterija se prenosi preko ruku tako da - perite ih!




I to bi bilo to! Nadam se da vam se post sviđa, ako da, molim vas komentirajte :D
Ako niste primjetili, dodala sam novu karticu - ZAHTJEVI, gdje možete postaviti zahtjeve za postove, a ja ću ih pokušati ispuniti ;) P.S. Hvala vam na 3000+ pregleda ♥♥♥♥♥




XOXO,
 

You Might Also Like

1 komentara

  1. Odlican post! Ja brinem o notima ali ovi saveti su super!
    posrti moj blog pa ako ti se svidi pridruzi mu se, ja sam u tvoj
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥