Preporuke - pjesme *-*

18:31:00

Hejj ♥
 
OK, bit ću brza i jasna. Ovaj post sam odlučila napisati zato što NE MOGU ŽIVJETI BEZ MUZIKE, doslovno. Ne možete zamisliti. Što god da radim u pozadini slušam muziku, idem kući iz škole - slušam glazbu, pišem post - slušam glazbu, dopisujem se na mobitelu - slušam glazbu... I tako da znam milijon pjesama, no nisam neki obožavatelj domaćih :/
Uglavnom, predstavit ću vam nekoliko mojih treuntno najdražih pjesama i nadam se da ćete ih poslušati, komentirate te se zaljubiti kao i ja *-*
 
 
~
 
 
1. Echosmith - Cool Kids
 
 
 
Ova pjesma je tako inspirirajuća *-* Obožavam ju! Bar koliko sam shvatila, govori o nekoj neuglednoj curi i dečku koji su khm...ne bih rekla zavidni već govore (o onim popularnim) nešto tipa: Oni žive život bez znanja zašto, oni voze brze aute, a ne znaju kamo... I onda: želim biti kao ta cool djeca... Pjesma je jako dobra i tekst je predivan ♥
 
 
2. Olly Murs - Dance With Me Tonight
 
 
 
Pjesma mi se jako sviđa. Plesna je i ritam je fantastičan. ne znam bi ste li mogli primjetiti, no meni je jako 'upalo u oko' tj. moglo bi se reću u uho, kako su ta Ollyeva i OVA pjesma od Meghan Trainor jako slične po ritmu (poslušajte dok ne počne muzika). Mni se obje jako sviđaju, no nećemo sad o tome. Ugl. ova pjesma je super i postala je moj novi favorit :')
 
 
3. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
 
 
 
Isprva me pjesma nije zanimala, no kasnije je sve češće i češće bila na radiju i zaljubila sam se. Lagana je i volim ju slušati. Umiri me. Ed Sheeran mi je najdraži pjevač aš zbog ove pjesme i još jedne koju ću vam sad pokazati :)
 
 
4. Ed Sheeran - Don't
 
 
 
Pjesma je preprefantastična, a i video je zanimljiv. Obožavam taj pomalo reperski ritam. Ed ga samo popunjuje svojim glasom *-* Ne znam starno što da više kažem o ovoj pjesmi, sviđa mi se, to je prva Edova pjesma koju sam čula i odmah sam ju skinula na mob :D
 
 
5. Taylor Swift - Blank Space
 
 
 
Pjesma je (što ste mislili) o dečkima, dap... Znate da Taylor pjeva o svim bivšim dečkima, tako da je, vjerojatno I u ovoj. Opet, isprva mi se nije svidjela, no poslušala sam ju nekoliko puta I zavoljela sam ju :) Muzika je čak bolja od pjesme tj. glasa (ne kažem da je glas loš xD), mislim, bilo bi dobro I bez riječi :')
 
 
6. Jessie J - Get Away
 
 
 
Pjesma je u orginalu inače brža, no stvarno nisam mogla pronaći orginal :( Inače mi se jako sviđaju ove malo...khm; tužnije pjesme? Pogotovo ako je u pozadini lagani zvuk klavira, mmmm... Pjesma je isto o ljubavi iz novog albuma Sweet Talker. Ne znam... Baš mi se sviđa ova pjesma zbog preedivnih riječi (pogledajte lyrcis OVDIJE - taj video je u još sporijem izdanju xD) te sjetne melodije klavira (možete pogledati cover s klavirom OVDIJE - to je 'prirodna' brzina otprilike :))
 
 
7. Flo Rida - GDFR ft. Sage The Gemini and Lookas
 
 
 
O moj Bože, ovu pjesmu sam čula u jednom tutorijalu I nisam ju nikako mogla naći I sad napokon jesam *-* Ne znam dal' će se I vama svidjeti, no meni je super. Isto je dosta plesna (barem na neki reperski način xD), a Flo Rida je jedan (po meni) od boljih pjevača :)
 
 
8. Ariana Grande, The Weeknd - Love Me Harder
 
 
 
Kad sam saznala za ovu pjesmu samo sam ju pustila u početku (dok je pjesma još mirnija) I nije mi se svidjela, ali poslije sam se 'odvažila' I poslušala pjesmu do kraja I svidjela mi se :D  Ariana je inače moja najdraža pjevačica I volim taj njezin nježan glas :)
 
 
9. Olly Murs - Up ft. Demi Lovato
 
 
 
Opet ista stvar - isprva mi se pjesma nije svidjela no nakon nekoliko slušanja na radiu zavoljela sam ju :') Ollyev I demin glas u duetu super zvuče I pjesma je odličnog ritma. A samo pogledajte video... Tako je inspirirajuć :')
 
 
10. Maroon 5 - Sugar
 
 
 
Pjesma je dosta popularna (sigurno ste ju već negdje čule), a I video je precool. Ajme :') Pjesma je inače super I video; kao što sam već rekla.
 
 
 
To bi bile sve moje 'op' pjesme. Btw, nisam išla po redu; 1. pjesma prvo mjesto itd... Nego sam ih samo poredala kako sam htjela. Imam ja još puuno ostalih super pjesama no, mislim da je ovih 10 sasvim dovoljno :)
 
- Koje su vaše  omiljene pjesme?
- Volite li plesati? xD
 
 
XOXO,
♥ANA♥
 
 
 
 
 
 
 
 


You Might Also Like

1 komentara

  1. super ti je post, kao i blog, samo nastavi tako :)
    bilo bi mi drago da uđeš malo na moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i stisneš follow ako ti se sviđa, unaprijed hvala <3

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥