Kako prevladati gripu / prehladu / slične bolesti?

11:32:00

Heej :)
 
Pošto sam do jučer bila još nekako bolesna, odlučila sam s vama podijeliti načine s kojima sam prevladala visoku temperature I kašalj I nadam se da će vam pomoći :) Stvarno mi je jako žao što nisam pisala, no, što je tu je. Također, danas je petak 13; a mi baš danas pišemo test iz povijesti :(
 
 
~
 
 
1. Pranje ruku
 
 
Iskreno, to sam vidjela u časopisu I isprva uopće nisam vjerovala, no stvarno je od pomoći! Perite ruke UVIJEK. Čak I kad to nije potrebno (poslije zahoda, prije ručka...), perite kad vam je dosadno, kad ste u kupaonici (što god radili), PERITE RUKE (sapunom I toplom vodom ;))!
 
2. Tablete I ostali lijekovi
 
(nisam stavila nikakvu sliku jer ne želim poticati drogiranje I sl.)
 
Obavezno pijte lijekove (antibiotike I tablete), ali naravno u određenim dozama. Savjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom (zvučim kao reklama xD). Možda vam se sada čini glupo, no odite k doktoru jer vjerojatno ćete trebati vaditi I krv, a time se što šta može vidjeti (imate li upalu pluća, neku virozu itd.) jer, trenutno vladaju ospice I upale :/ a sam pila Neofen (možete I Neurofen (tablete)). Možda vam se ovo tek čini jako glupim, no korištenjem čepića temperature se da jako sniziti...
 
3. Spavanje (mirovanje)
 

Najmanje 8 sati dnevno trebat će ti kako bi se tvoje tijelo 'oporavilo' od svih lijekova I dat će ti energije što je jako potrebno u tim sick days :). Također, nemojte sad divljati ili slušati glasnu muziku pošto ćete najvjerojatnije imati temperaturu, a ako ju još niste dobili, onda se potrudite da ju I ne dobite.
 
4. Brinite I o nosu
 

Vjerojatno ćete cijeli dan šmrcati I potrošiti oko 2 puna paketa (ona velika, iz dućana) maramica xD  Svakodnevno kapajte nos s kapima (Operil I sl.) te pušite u papirnate maramice I ako vam se zacrveni mažite nekom kremom.
 
5. Toplina
 




 Kada ste bolesni, sigurno ste cijeli dan u krevetu, pijete čaj ili kakao I prekriveni ste s milijon deka I nosite slojevitu odjeću. To je I potrebno kako bi vam se temperature snizila jer ste onda u glavi vrući, a za ostatak tijela vam je hladno. Nosite toplu slojevitu odjeću I nemojte hodati bosi po kući jer je to jednoj mojoj frendici izazvalo tešku upalu pluća :/  Također, nemojte izlaziti baš puno iz kuće I ako je potrebno, ne idite u školu.

Mislim da je to to za ovaj post. Oprostite ako ima pogrešaka, žurim se, a malo je potrajalo da napišem sve ovo.

-Kako vam se sviđa post?
-Koji su vaši savjeti za prevladavanje prehlade, gripe I sl.?

XOXO,
- ANA -

You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥