DIY Valentine's treats (slastice/grickalice za Valentinovo) :)

21:09:00

Heej ♥
 
Pa, temperatira me malo popustila (jučer je bila 39 0.o) i odlučila sam vam napisati post :) Riječ je o DIY Valentine's treats iliti snackovi za Valentinovo (grickalice, nešto tako xD).


~


Za početak, nekoliko videa...


(LINK)

Pa što ste očekivali? ♥♥♥ Naravno da nemam komentara na ijedan njen video *-*


(LINK)

Kanal Primrosemakeup tj Matildu i Stephanie sam nedavno 'otkrila' i odmah sam ih zavoljela, a ovo je jedan od novijih videa (mislim haha) :D


(LINK)

Lizalicee (kako da ih nazovem? xD) Sve ideje su pree ^^

To bi bilo to, sad bih vam samo željela postaviti nekoliko pitanja za koja bi mi bilo drago kad bi ste odgovorili u komenate:

1. Koji recept vam se najviše svidio?
2. Hoćete li isprobati nešto od ovoga?
3. Kako vam se sviđa post'

- KOMENTIRAJTE-


XOXO,
- ANA -



 

You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥