50 RADNOM FACTS ABOUT ME ♥

16:41:00

Hej svima :)

Nisam imala ideje za post pa sam odlučila da bih vam mogla napisati 50 random stvari/informacija o meni. Neke već znate, a neke možda ne, krenimo :)


~


1. Imam 2 starija brata (jedan mi je brat blizanac, ali stariji je 5 minuta haha)
2. Rođena sam 24.1.2003
3. Nedavno sam počela bloggati na blogu Sve o poznatima i iskreno, to je prvi blog na kojem bloggam, a da nije moj
4. Obožavam lakirati nokte ♥
5. Imam simpatiju (istu) već 4 godine ♥♥♥♥
6. U budućnosti se želim baviti modnim dizajnom, tj, biti modna dizajnerica
7.  Pohađam 6. razred osnovne škole
8. Moj najveći idol je Bethany Mota *-* ^^
9. Imam YouTube kanal i možete ga posijetiti (ako želite, naravno, OVDIJE :))
10. SLijedeći post koji planiram napisati na ovom blogu je DIY kostimi za maskembal :)
11. Imam psa, zove se Fleki (dap, flekav je xD) I star je 3 godine (ljudske)
12. Ovo su blogovi koje trenutno pratim (kliknite na imena kako bi ste ih posijetili): Lina Stardoll BlogBe UniqueMY WORLD i Computer tips by Ivana and Ema :)
13. Igram stardoll 2 i pol godine i još nikada nisam ništa osvojila (NCG ili pobijedila na nekom natjecanju)
14. Opsjednuta sam gledanjem raznih videa na YouTube-u te prčkanja po Facebooku haha
15. Najdraže boje su mi svjetlo roza, mint i bijela
16. Ovaj post pišem iz škole (na informatici *-*) :D
17. Obožavam slonićeee ♥
18. Nikad nisam bila u bilo kakvoj ljubavnoj vezi :)
20. Imam 3 najbolje prijateljice, ali zapravo je  samojedna od njih baš NAJNAJBOLJA :)
21. Najdraža hrana mi je tjestenina I lubenica (inače voće)
22. Mrzim povrće (mrkva mi je jedna od najgorih >.<)
23. Jedna sam od onih nižih :( xD
24. Za maškare ću biti štreberica (malo glupo, ali vise pročitajte o nadolazećem postu o maškarama :))
25. Od nakita najviše volim narukvice
26. Nemam omiljenu pjesmu ili pjevača, slušam pjesme koje mi se sviđaju, bez obzira na autora
27. Moja 'slavna simpatija' je definitivno Taylor Lautner ♥
28. Geografija mi je najteži predmet u školi -.-
29. Moja boje kose je smeđa, a oči zelenkasto plave :)
30. Nemam neke GLAMUROZNE želje za budućnost za koje mislim da će se same od sebe 'dogoditi', nego sve želim postići SAMA, svojim trudom :)
31. Najviše od svega volim DIY-ati tj. uređivati svoju sobu, dodavati neke sitnice I ukrase :) (ajme nema posta u kojem nisam stavila smajlića xD)
32. Kad smo već kod smajlića, mogli ste primjetiti da ih koristim u svakom postu (MORA se naći barem jedan) I opsjednuta sam njima xD
33. Volim sve šljokićasto I svjetlucavo haha
34. Svoj stil bih opisala udobnim prije svega te teen, najviše volim oblačiti sivu, bijelu, crnu I tako neke neutralne boje s natpisom, ali moderne :)
35. Volim tu I tamo nacrtati neki citat (da, nacrtati, mislim urediti slova I uz to nacrtati nešto vezano)
36. Mobitel koji trenutno imam je Huawei
37. Nemam dečka haaah
38. Imam mnogo aplikacija za uređivanje slika, kolaža I sl.
39. Da nema glazbe ne bi bilo ni mog života ♥♥♥♥
40. Volim pjevati, no, naravno, ne pjevam dobro xD haha
41. Od gradova bih htjela posjetiti London ♥
42. Sve si uvijek volim organizirati, no nisam baš uvijek 'najbolja' u tome xD
43. Od društvenih mreža imam Facebook, Stardoll (ako se to računa?), Twitter I Instagram (no zaboravila sam lozinku od Instagrama, a ionako nisam postavljala puno slika na njega :/)
44. Kad napunim 18, željela bih si nešto malo slatko istetovirati na zglob ruke (tamo negdje, blizu zgloba xD)
45. Ne sviram niti jedan glazbeni instrument I nisam baš 'talent' za to xD
46. Od 1. do 4. razreda sam prošla s 5.00, a u 5. s pet (ali ne 5.00 haha)
47. Moja kosa se jako jako brzo masti I moram ju prati svaki dan (ne bi ste vjerovali, no istina :(  )
48. Ne volim vježbanje ni nikakve sportive (lijena sam >.<), no volim duge šetnje s frendicama ♥
49. Mrzim kopirati tuđe (što god to bilo) pa makar mi se to nešto jako svidjelo :)
50. Jako jako vas volim I uvijek ostanite svoji ♥♥♥♥
 
To bi bilo to, huuh, jedva sam smislila sve ovo (tj. jedva sam se sjetila svega ovoga). Ako želite znati još nešto o meni (osim osobnih pitanja), postavite ih u koemntare :)
 
 
XOXO,
- Ana -

You Might Also Like

2 komentara

  1. Superrrr post ^-^ Bas je lepp !!! Imamo dost toga slicno sem sto sam ja starija i malcixe zrelija .Jooj ni ja nisam nista nikada osvojila na stardoll u a igram ga z koji dan buce godinu dana ali ne na jednom nego na nekoliko profila (ako si me razumela xD ) i ja zaboravljam lozinke kao na primer od Tvitera ili Aska .DA IMALa sam ih dok nisam zaboravila lozinku pa sta cu kad su sve slicne xD a ima ih puuno .Imamo jos mnogo toga slicno nego me prsti zabolese od kucanja hahahah

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno09:05

    Post je stvarno odlican,ali si s 18. cinjenice otisla odmah na 20. xD

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥