Božićni tjedni #7 DIY #10 božićni pokloni!

20:26:00

Hi, loves ♥

 
Danas sam vam odlučila napisati post s puno DIY poklona za Božić. Možete ih darivati dečku, mami, tati, frendici, bratu... kome god! Možete ih čak napraviti sami za sebe! Krenimo na post1
 
 
~
 
 
1. MayBaby
 
 
 
(oprostite što neću komentirati, ali nemam šta xD, a I u žurbi sam, još nisam napisala zadaću za sutra -.-)
 
 
2. AndreasChoice
 
 
 
 
3. Bethany Mota
 
 
 
(Beth, OFC) xD
 
 
4. Bethany Mota
 
 
 
 
Ovo nije baš DIY, ali neke for a ideje koje možete darivati pojedinim osobama :)
 
 
5. AndreasChoice
 
 
 
Nadam se da ste dobili neke ideje :)
 
 
6. PrimoroseMakeup
 
 
 
 
~
 
 
Eto, to je to! Nadam se da vam se svidio post I da ćete probati nešto napraviti (ovo je moj zadnji post danas :( ), ako probate, pošaljite mi sliku na Twitter @AnaDiy_ ili Facebook Ana Diy ili jednostavno na stranici 'Vaši radovi' (tu, na blogu) u komentare.
 
Ouupsss, zaboravila ja srceka ^^ xD ♥♥♥♥
 
 
 
XOXO,
 
 
 
 


You Might Also Like

1 komentara

Komentirajte ♥