Božićni tjedni #6 Preporuke, pjesme

18:55:00

Haay Guys! :D

 
Znači, malo sam kopala po YouTube-u I našla neke preedobre božićne pjesme. Tj., iskreno, samo je jedna nova, a za ostale sam znala već prije. Krenimo.
 
~
 
1. Ariana Grande ~ Santa tell me
 
 
 
Ja sam totalno opsjednuta ovom pjesmom! Nevjerojatno je doobraaa!! *~* Ariana Grande mi je najdraža pjevačica I obožavam njene pjesme 0.o
 
 
2. Justin Bieber ~ Santa Claus is coming to town
 
 
 
Ovo mi je također jedna od najboljih božićnih pjesama. Znam da neki od vas ne vole Biebera, ali barem se nadam da vam je ova pjesma dobra... To je ipak bilo još prije nego što je postao ovako khm...Lošiji? Ja sam na tu pjesmu plesala na ritmici na božićnoj priredbi u 4. razredu za kraj polugodišta...
 
 
3. Mariah Carey ~ All I want for Christmas is you
 
 
 
Ova pjesma je doista užaasno stara, ali I dalje jedna od najpopularnijih božićnih pjesama ikad, zar ne? Svi ju znamo!
 
Evo još jedne verzije te pjesme, koju je Mariah Carey nekoliko godina poslije obradila s Justinom Bieberom:
 
 
 
Woooow 0.o Pjesma je perfect ********
Obožavam zapravo obje verzije (ne znam zašto sam ovu drugu verziju više pohvalila hahaha xD)
 
 
4. Train ~ Shake up Christmas
 
 
 
Ova pjesma je preeeodlična! Mnogi ju znamo s reklame za Coca-Colu I kad sam poslušala cijelu pjesmu umrla sam haha xD
 
 
5. Taylor Swift ~ Last Christmas
 
 
 
Ovo je Taylorina obrada stare pjesme Last Christmas, a ovo je original;
 
 
 
Koja verzija vam je bolja?
 
 
6. Taylor Swift ~ Santa baby
 
 
 
Ovo je još jedna Taylorina obrada pjesme Santa baby, koja je, meni, po orginalu, grozna (tj. Taylorina je 10 puta bolja);
 
 
 
Jedna preeestara pjemsa 0.o Baš je mirna I dosadna za razliku od Taylorine, ali I dalje slušana :) Tu pjesmu su mnoge zvijezde već obradile, ali Taylorina mi je najj (meni, a I vjerojatno nisam čula baš SVE verzije) :3
 
 
7. Mariah Carey ~ Oh Santa!
 
 
 
Ovo je meni odlična pjesma! Čudim se kako nije baš tako popularna (da ju puštaju na radio itd.), no nema veze. Na ovu sam pjesmu također jednaom pjesala u 3. razredu na ritmici (isto za kraj polugodišta).
 
 
 
Mislim...da je to- to!! Ima ih naravno još, ali se nisam više mogla sjetiti ni jedne...
Ugl. nadam se da ste uživali I da vam se pjesme sviđaju :D
 
 
 
~Kako vam se sviđa post?
~U pjesmama gdje su bile dvije verzije, koja vam se više svidjela?
 
 
 
-KOMMAJTE :3-
 
 
 
XOXO,
 
 
 
 
 
 
 
 


You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥