Božićni tjedni #13 Aktivnosti koje možete raditi preko praznika :3

18:32:00

Haay najdwaže :3
 
Pa, baš sam se sjetila da je sutra Božić hahahaha xD
Uglavnom, iskreno mislim da ove godine možemo zaboraviti snijeg :'(
Složimo se svi s time. Zato sam odlučila napisati nekoliko aktivnosti koje možete raditi pod praznicima, a da nije igranje u snijegu, rađenje snijegovića I grudanje.
 
 
~
 
 
1. Šetnja
 

Pa, očigledno nema snijega, vrijeme je za jesensku šetnju (iako je zima, ali priroda je vise u jesenskom 'raspoloženju'). Povedite frendicu I psa te krenite u laganu šetnjicu. Ako je toplije, možete I napraviti nekoliko vježbi na livadi za istezanje, a opet ako to radite svakog lijepog dana, to je odlična tijelovježba!
 
 
2. Sleeppover
 

Sad', kad su praznici, imate vise vremena za druženje s frendicama I sleepovere. Pričanje cijelu noć o hot dečkima I tračanje šminkerica iz škole neponovljiv su osjećaj, zar ne?
 
 

3. Crtanje
 

*Crtanje je, barem meni, maštovitije slušate li glazbu. Možete precrtavati nešto, nekoga ili pak neki crtež s interneta (preporučujem we ♥ it) ;) 
 
 
4. Prčkanje po internetu
 

Nikad ne znaš kad možeš pronaći neki super blog, YouTube kanal, cool igricu... Meni to osobno zna biti vrlo zabavno, ali ponekad mi dosadi... xD  Uglavnom, pretražite sve živo I neživo, odite na we ♥ It I napravite profil, bloggajte, napravite YouTube kanal... Bezbroj je mogućnosti. Ovako si ja kažem: "Život je kratak, moraš isprobati sve jer kaad si star bit ćeš tužan što nisi napravio sve što si mogao u mladosti...".
 
 
5. Fotografiranje
 

Jednostavan opis - ili selfie ili neki cool pejzaž. Pejzaž je fotka prirode. Možeš čak I spojiti selfie + pejzaž tj. da se ti slikaš ispred nekog prekrasnog pejzaža. Ili jednostavno pozovi ekipicu I fotkajte se svi skupa! :D
 
 
6. Radite kolaž slika
 

 
Možete napraviti kolaž svojih selfie-ja ili jendostavno skinuti neke slike online. To je stvarno zabavno I možete ih napraviti bezborj! :D  Za uređivanje preporučam piZap jer tamo ja obično uređujem sve kolaževe xD


Oprostite zbog pogrešaka, ali stvarno sam u žurbi :*
 
Nadam se da vam se svidio post I do slijedećeg puta,

 

 



You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥