DIY #7 Svijeće

18:46:00

Haay :D
 
Nadam se da se stvarno ne ljutite što dugo nisam bloggala, ali, kao što sam rekla, danas ću napisati dosta postova da se iskupim, a I sad sam dobila novi mobitel koji mi podržava blogger aplikaciju, tako da ću od sada bloggati I preko moba, što znaći vise postova :D
 
~
 
Nisam baš mogla naći niti jedan DIY (slika) baš za zimu, samo su mi izlazile fotografije za Božić, ali gdje je još on?! Zato evo par DIY-a za svijeću ili čak neku staklenu posudicu!
 
1.
 
 
Oba videa su od sparklyblonde1 (za nju sam znala da ima ove videe, nije mi se dalo tražiti po YT-u). Ovaj je super I za  zimu te blagdane I, priznajte-taaako lagan!
 
2.
 
Mobiteli ♥
Ovaj je jako sličan kao I prvi samo su malo materijali promijenjeni: Mislim da je sve jasno u videu čak I ako ne razumijete jezik.
 
To je to od današnjeg DIY-a!
Vidimo se uskoro ♥
 
 
 
 


You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥