Božićni tjedni #1 Diy #8 Adventski vijenac

13:03:00

Haay ♥
 
 
Evo mene s prvim postom u Božićnim tjednima...
Donosim vam DIY - kako napraviti adventski vijenac uz malo muke, a da na krju izgleda fantastično.
 
~
 
Ima više opcija, a ja ću vam pokazati dvije.
 
1.
 
Trebat će vam: ~manji komad drveta (npr. neki 'prekalani' dio koji koristite za ogrijev, neka na dnu bude ravan, a na 'površini' obao)
~čvrsto tekuće ljepilo (po mogućnosti vruće ili UHU, ali funkcionirat će I ostala)
~četiri svijeće
~ukrasi (trake, vazdazelene grančice itd.)
~ukrasni papir (jednobojni, po mogućnosti onaj 'škrap papir' kako ga mi zovemo xD)
 
1. korak:
Uzmite svoje drvo I oko njega omotajte papir. Možete ga pričvrstiti klamericom ili ljepilom.
 
2. korak:
Postavite svijeće na drvo jednu za drugom (nemojte još lijepiti). Zatim markerom ili pinkalom označite gdje je koja svijeća.
 
3. korak:
Na označenim mjestima omotajte traku ili neke ukrase. I onda između tih traka zalijepite svijeće. Možete dodati I malo borovih grančica I voila.. Gotovi ste!!!!
 
 
Ja nisam radila po ovome, stvarno! Moj je star već par godina, ali ova gornja slika je jedina koju sam mogla naći da prilići mom opisu (koracima).
 
 
 
 
2.
 
Trebat će vam: ~žica (čvršća) ili okrugli vijenac bez ičega na sebi (samo slamnati oblik ili
~borove grančice
~četiri svijeće
~ukrasna traka I ostali ukrasi
~čvrsto tekuće ljepilo
 
1. korak
Pomoću žice napravite krug (omotajte ju nekoliko puta) - veličina po želji. Ili jednostavno uzimte gotovi oblik vijenca I slijedite 2. korak.
 
2. korak
Na žicu, ili bolje, na već gotovi vijenac počnite lijepiti borove grančice, štapiće cimeta itd.
 
3. korak
Nalijepite I svijeće u krug te oko njih još neke ukrase.
 
I to je to!!
 
 
 
 
 
 
Nadam se da vam se svidio post I ova dva načina kako napraviti vijenac.
 
~Što želite sutra za Božićni tjedan?
~Hoćete li probati napraviti ijedan od ovih vijenaca?
 
Pošaljite mi slike na Twitter @AnaDiy, Facebook Ana Diy ili stavite hasthag na we ♥ it-u Ana Diy I sigurno  ću neke objaviti!
 
 
XOXO,
 


You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥