Beauty&Fashion #6 Spoj

20:45:00

Hellou ♥
 
Pa, vidjela sam da već doista dugo nisam pisala rubriku Betuty&Fashion pa sam se danas odlučila posvetiti njoj! Tema je - spoj! Jedna novost; romana više nema. Zašto? Pa, razlog je vrijeme, ali I inspiracija. Vremena je sve manje, obveza sve više, a također nemam inspiracije više ni za što. Žao mi je, ali blogganje mi vise nije zabava već obaveza.
Uglavnom, krenimo na post;
 
~
 
~Outfits:
 
1.
Ovaj mi je preesladak, a I inače bih ga nosila na dejt xD Znači, obična haljinica, cipele na punu petu I dodatci. Uvijek ćeš izgledati sjajno!
 
 
2.
 
Crveno, crveno- crveno! Za spoj je uvijek super imati neke ljubavne boje, ali naravno, nije zabranjeno nositi žutu, plavu.. Inače, ovaj outfit mi je baš cute samo da nema tih štikli xD Malo se previse ističu...
 
 
3.
 
Awwwww, ovaj pullover mi se jako sviđa! Imam slične čizme kao na slici, kao I torbicu, Izbacila bih torbicu jer se po meni ne slaže uz outfit...
 
 
 
~Make-up:
 
1.
Pinkiii, OFC xD Mislim da ne trebam puno objašnjavati sliku jer je sve, kao I uvijek, dobro prikazano :)
 
 
2.
Sada ću vam pokazati dva 'načina' za smonkey eyes. Nisu baš 'načini' vise kako na kraju izgleda make-up.
 
~1.
 
~2.
 
Oba stila šminkanja su dosta slična, ali htjela sam vam pokazati I jedan I drugi. Možete miksati I jedan I drugi ako ste iskusne vizažistice xD
 
 
 
 
 
To je to moje dame....
~Što želite u slijedećem postu?
~Sviđa li vam se ova rubrika?
 
 
 
XOXO,


 


You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥