DIY #5 Halloween 🎃

13:41:00

Heeej 🎃

Hmm....Samo da znate, uopće mi nije lako smisliti temu za novi DIY... Ali ok, nekako jesam...
Današnja tema je Halloween! Mi inače ne slavimo Noć vještica, ali ne znam za vas... Ja obožavam ukrašavti svoju sobu za Noć vještica, a kada vam pokažem neke cool ideje I vi ćete ;)
 
~krenimo~
 
1.
Nije li ovo tako cool ideja?
 
Trebat ćeš: -naranču
           -nož
                   -svijećicu
 
Kako napraviti:
1. Izrežite gornji dio naranče (slika)
2. Iz naranče pomoću noža izrežite njezin 'plod' tako da osatne samo kora I da izgleda kao posudica(slika)
3. Na kori izrežite oči, usta I nos kao što to inače radite sa velikom bundevom, također možete izrezati nešto na onom 'poklopcu' (slika)
4. Samo stavite malu svijećicu u naranču I poklopite
 
VOILA :D
 
2.
 
Trebat ćeš: -bijeli papir
                 -crni kolaž
          -škare
            -ljepilo
                      -plastične oči
 
Kako napraviti:
1. Isprintajte šablonu šišmiša na bijeli papir
2. Zatim prepolovite papir na pola I izrežite vanjsku crtu (slika)
3. Zatim tog izrezanog šišmiša precrtajte na crni kolaž ili papir
4. Zalijepite mu oči, mogu biti plastične ili možete napraviti sami od bijelog I crnog papira
 
To je to!!
 
Kako ukrasiti?
Ja bih to obijesila iznad prozora ili kreveta :)
 
 
Sada na videe!
 
1.
Ovo je zapravo Hous tour za Halloween, ali ima puno ideja kako ukrastiti I urediti kuću!
 
2.
Ovdije ima puno ideja I također kako napraviti ove preslatke pauk-kolačiće ^^
 
3.
Ovo je jedna stvarno cool ideja!
 
4.
Nevjerojatno! Jako mi se sviđa I preporučam da ih pokušate napraviti. Ako hoćete, pošaljite mi slike na moj mail carliestardoll@gmail.com, a neke ću I objaviti ovdije na blogu :D
 
 
 
To je to! Nadam se da vam se sviđa, uskoro ide I novi potpis te izgled bloga!
 
~Kako vam se svidio post?
~hćete li pokušati napraviti nešto od ovoga?
 
 
BOOO,
 

You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥