Beth, DWTS ♥

21:01:00

Hellow ^^

Ovaj post željela bih posvetiti mojem idolu, naravno, Bethany Moti. Ako obožavate DIY-ati, modu i ljepotu onda je njen kanal upravo za vas! Barem ga posjetite I vidjet ćete da je Bethany (Beth, Betthers) preslatka I uvijek (ali, baš uvijek) nasmijana djevojka I zbog toga ju obožavam!
Bila je meta buyllinga od svoje 12 do 15 godine I to je razlog zašto je uopće započela sa YouTube kanalom I postavljanjem videa. U njezinom Draw my life videu je spomenula kako je u školi svakodnevno dobivala jako ružne I pogrdne komentare te da je par cura iz njenog razreda napravilo I Facebook stranicu namjenjenu njoj, po kojoj su stavljale zlobne komentare I slike o njoj. Isto je spomenula kako nije imala ni jednu prijateljicu te kada je na YT kanalu sakupila preko 2 000 000 subscribera da je onda zapravo imala 2 000 000 najboljih prijateljica! Kasnije se školovala kod kuće, ali I dalje je bila zlostavljanja (psihićki).
Prvo možete pogledati njezin inspirativni video You're not alone, u kojemu potiće ostale cure diljem svijeta koje su u istom razdoblju kao I ona, da se ne obaziru na te koemntare I da život Ide dalje, bio lak ili ne:
 
 
Kasnije, tj. prije par tjedana je pristala na sudjelovanje na Plesu sa zvijezdama (Dancing with the stars (DWTS)) I izjavila je ovo:
 
 
Evo prijevoda (bar kolko se ja razumijem xD): Moja 'najsjećanija' godina je 2009. I to je godina u kojoj sam započela YouTube, ali nisam samo odjednom započela nego sam imala razlog. Bila sam zlostavljana. Odrastajući, uvijek sam bila sretno dijete, svi su me znali kao sramežljivu curu. Imala sam oko 12 godina kada sam bila zlostavljana od ljudi koji su bili moji prijatelji kao npr. oko mog izgleda; govorili su da sam debela ili OMG, tako sam/si ružna, ili samo neke stvari oko mog fizičkog izgleda. Mislila sam da mogu vjerovati tim ljudima, a oni su me samo 'isključili', odbacili. Osjećala sam se kao da nitko ne zna kroz što prolazim... Osjećala sam se kao da sam izgubila svoj 'glas'. Prihvatila sam, 'O, da; ja JESAM ružna I da neću više nikada biti ponovno samopouzdana...Da neću...nikada iskreno voljeti sebe. Jedna od najvećih stvari koja mi je puno pomogla je bio YouTube. Počela sam objavljivati ove videe online I vratio mi se taj glas, koji sam izgubila. Sada, ja stvarno jesam samopouzdana u sebe. Gledajući unatrag, želim da sam tada mogla reći samoj sebi: Gledaj što ćeš raditi (ne kao posao  već djelima I videima na YT-u)... Toliko ljudi je iskusilo isto, ali stvari su postale bolje, pa se nadam da ću to pokazati ovim plesom...
 
Znam, malo je dugo, ali stvarno je...awww... I taj ples je ovaj, na koji se svaki put rasplačem...
 
Također, jedna žena u žiriju je rekla: Ok, kako ću ovo napraviti, ok... Uz što stojiš je tako predivno I ono što si željela reći sebi prije toliko godina, upravo si rekla puno cura večeras! Ne samo mladim curama već ženama, majkama, svakome. Mislim da je voljeti sebe jako važno I ja jako volim uz što ti stojiš...
 I još nakon toga je voditeljica pitala Beth: Prvi puta kada sam te srela bila si tako super, tvoj parfem je odličam, gdje su sada ti hejteri I zlostavljači? Ovo je prvi puta da te vidimo punu emocija u plesu, kako je bilo prisjećati se tih stvari (bullynga) I još biti emotivan? Definitivno je bio izazov, ali najvažnije za mene večeras je bilo poslati ovu poruku jer znam da je toliko ljudi, cura, dečkiju, ljudi raznih godina zlostavljano I večeras samo željela da znaju da nisu sami.
 
Stvarno, ne možete vjerovati, ali da, svaki sam se puta rasplakala... Bethany je tako...Huh...Rađe bih upoznala nju nego 1D ili npr. Jlo. Obožavam ju. Ona mi je uzor I inspiracija!
 
Ako ju niste još upoznali (ne uživo), predlažem vam jer ćete vidjeti da je ona jedan stvarno prekrasna djevojka...
 
Ugl. samo sma vam ju željela malo predstaviti, saznajte vise o njoj na internet...
Byeee,
 


You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥