DIY #5 Dekoracije za sobu

18:07:00

Hellow ^^

Da, znam-već sam jednom napisala post o dekoracijama, ali sam sada odlučila da ću dekoracije za sobu objavljivati svako godišnje doba, neki blagdan, običaj itd., jer sam-opsjednuta ;) To će biti kao jedna mala 'podrubrika' (rubrika rubrike) xD. A ovoga puta je tema za jesen, naravno. Bila je I prošli put, ali tamo su bile I neke random ideje te organizacijski 'trikovi' I savjeti, ali ovo će stvarno biti SVE samo o jesenskim dekoracijama-OOOh, yes! :D
 
~krenimo~
 
Meni su sve njene ideje koje je pokazala u videu - -*0*. Najviše mi se sviđa ideja sa čarapama I svijećama te lišćem!
 
 
I sad, ono, stvarno ne znam jesam li vam već prije pokazala ovaj video, ali nema veze! Gledam ga svaki put iznova I iznova-inspirira me (naravno, pogađajte od koga je?)! ♥♥♥
 
 
Ovaj je također inspirativan I možete dobiti puno drugih ideja za DIY-eve.
 
 
Ovo je pak video ako želite imati malo jesenski ugođaj u svojoj sobi, ali ipak da prevladavaju vedre boje!
 
 
Što je slađe od sove! hhh...Najj je ^^
 
 
 
 
To je to, nadam se da vam se sviđa I do slijedećeg posta,
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 


You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥