DIY #3 Školski mega paket

13:33:00

Heeeej ♥

Obožavam DIY i morala sam napraviti još jedan post o DIY-u za školu *-*
Kladim se da većina nas voli Bethany Motu! 
~Tko je ona?
Ona je modna dizajnerica, nedavno je izdala svoj prvi parfem i kolekciju namještaja te jedna megapopularna YouTuberica koja ima preko 7 milijuna pretplatnika!!! Ja ju obožavam i ima odličnosupersavršene videe i preporučujem da ju počnete pratite :D

Evo jedan njen DIY School Organization video:
Pogledala sam ga već milijun puta i svaki put dobijem neku novu inspiraciju od nje!

I jedan za frizure:

Sada jedan video od MayBaby:
Preeeeee je ^^

Ide još jedan od Ann Le:
To je samo DIY za bilježnice ali je preecool!

A sada...............jedan school make-up tutorijal od Andrea'sChoice xD:
Stvarno je jednostavan i uopće ne izgleda da ste se našminkale (ja se ionako ne bih šminkala buduću da sam tek 6. razred :))

Outfiti za školu od LaurDiy:


A sad, mora u ovoj rubrici biti i malo DIY-a zar ne?
Evo jedan video za odjeću:

Napravila sam ovaj 'držač' za prstene i ovu 'izrezanu' majicu *-*

Evo još jedan DIY video (dekoracije za sobu) od Mylifeaseva


I zadnji, DIY watermelon shoes od Missglamorazzi:
Odlične su, ali ne sviđa mi se kako ih je kombinirala uz onaj malo duži crni šos (koji mi se nimalo ne sviđa :/)


To bi bilo to................NE, NE BI!!! Ipak evo još jednog videa za školski ručak:

Uhh...stvarno sam vas napala s ovim videima, ali mislim da smo sada prešli sve što vam treba za školu...Mislim da većina nas u hrvatskoj nema ormariće koji se smiju uređivati tako da video o tome nisam stavljala.


Do idućeg postaaa...
♥ANA♥ :*

You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥