Beauty&Fashion #3 Izlazak

16:53:00

HEEJ ♥

Evo, danas vam pišem još jedan post, a možda ću I još par. Uglavnom, prvo bih se ispričala što jučer nisam napisala niti jedan post (to sam zaboravila napisati u prošlom postu xD), ali bila sam u školi, a poslije kod bake I oko 4 h sam došla doma. Onda sam napisala zadaću, malo učila I nešto pojela I do toga je već bilo 7 sati. I onda sam se spremila jer sam u pola 8 išla u kino s frendicama I kod kuće me nije bilo do 10 h navečer.
Ali nema veze, iskupit ću se s današnjim postovima :D
 
Tema: izlazak
 
 
~outfiti:
 
Evo prvo videa u kojem nam Beth pokazuje ideje za outfite za izlazak za dan I za večer (zapravo je za jesen, ali dobre su ideje I za izlaske)
 
 
Tu vam je usput pokazala I make-up :)
 
I evo jedna slika
Ovo je jedan outfit za izlazak u kojemu su boje savršeno usklađene, a tu je I kaputić ako postane hladno.
 
~make-up:
Ovo je također jedan cool I jednostavan make-up koji bi se super 'poklopio' sa outfitom!
 
 
To je to moje dame xD
 
~Kako vam se svidio post?
~O čemu želite da bude slijedeći post?
 
Voli vas,




You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥