DOBRO DOŠLI ♥

11:15:00

HELLOW ^^
OMG! Ne mogu vjerovati! Napokon sam napravila blog jeej! hahahaha xD
Ja sam Ana I imam 12 godina, rođena sam 24.1.2002. godine. Tako dugo sam željela bloggati, ali nikako nisam imala vremena da se malo pozabavim time itd. Ovo je prvi put da bloggam I iskreno, gledala sam na YouTube-u kako napraviti blog xD. Da pa...mora se od nekud početi :D Sad ću ići u 6. razred. Ja se uvijek raspišem I krenem po totalno drugoj temi, ali nadam se da u postovima neću pretjerivati. Ne znam čita li uopće netko ovo, ali ako da, ako imate još bilo kakvih pitanja (osim osobnih), postavite ih u komentare. Na Stardollu sam Carlie_Rae.
Eto, nadam se da ćemo se zabaviti zajedno I da će nam doći još puno bloggerica I postova..
Byee :*
Ana ♥

You Might Also Like

2 komentara

  1. Pola sata sam trazila tvoj prvi post XD

    OdgovoriIzbriši
  2. Pola sata sam trazila tvoj prvi post XD

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥